Inge Kjær Andersen

22. MAJ 2024

Arbejdsmiljøundersøgelsen – sker der noget?

Svaret på spørgsmålet er ja, det gør der. Og det er vigtigt, for uanset at medarbejderne giver udtryk for høj jobtilfredshed og mening i arbejdet, er der rigtig mange udfordringer at arbejde videre med.

Sommerferie 2

22. MAJ 2024

Sygdom under ferie og ret til erstatningsferie

Hvad sker der, hvis en medarbejder bliver syg under sin (sommer)ferie, og hvornår har han eller hun ret til erstatningsferie? Få styr på reglerne her.

Personalepolitik

Få styr på personaleområdet

Med Landsforeningens fleksible HR- og personalekonsulentordning, kan I i menighedsrådet få hjælp til at få helt styr på personaleområdet.

Arbejdsmiljø kursus

Suppleringsuddannelser 2024

Er du medlem af arbejdsmiljøgruppen på din arbejdsplads? Så har du hvert år krav på supplerende uddannelse svarende til 1½ dags kursus.

Kompetencefonden.jpg

Søg støtte til uddannelse

Den Statslige Kompetencefond har netop (22. maj 2024 kl. 10.00) fået tilført midler til alle fondspuljer.

Kontaktperson Klip

Fra kontaktperson til personaleansvarlig

For at skabe tydelighed om rollefordeling, ønsker Landsforeningen, at kontaktpersonens opgaver skal være mere tydelige, og der skal findes en mere retvisende betegnelse end ”kontaktperson”.

Design-af-banner-til-uddannelse.jpg

16. MAJ 2024

Webinarer: Bliv klogere på personaleområdet og OK24

Har du helt styr på, hvad der skal ske, når en medarbejder bliver syg? Og er du helt klar til at lønforhandle med de faglige organisationer? Hvis ikke, så er vores nye webinarer noget for dig.

Organist Orgel Kpnb

OK24 – DOKS-organister

Alle kommer på overenskomst – uanset ansættelsens størrelse eller varighed! Nedenfor er resultaterne fra forhandlingerne i By-, Land- og Kirkeministeriet beskrevet.

kordegn3.jpg

OK24 – Kordegn, kirke- og kulturmedarbejdere og kirkemusikere

Orgel

OK24 – KMOK-organister

Veggerby kirkegård.PNG

OK24 – Kirketjenere, gravere og FAKK-kirkegårdsledere

kirkegårdsansat18.jpg

OK24 - Gravermedhjælpere

Ny overenskomst for gravermedhjælpere pr 1. april 2025.

Side 1 af 2