22. MAJ 2024

Få styr på personaleområdet

Med Landsforeningens fleksible HR- og personalekonsulentordning, kan I i menighedsrådet få hjælp til at få helt styr på personaleområdet.

Personalepolitik

Hvordan ser en HR- og personalekonsulentordning ud? Det kommer an på, hvad I har brug for i jeres menighedsråd.

Det er nemlig en fleksibel ordning, hvor I kan vælge imellem en række forskellige løsninger, og den endelige løsning bliver altid tilrettelagt efter jeres behov og konkrete situation. Sådan sørger vi for, at ordningen hjælper lige dér, hvor der er brug for det.

I oversigten her, kan du se, hvad de forskellige løsninger indeholder, måske er der én, der passer til jeres menighedsråd?
Tryk på billedet for at se det i større format.

Pris
Prisen for personalekonsulentordningen fastsættes, når vi sammen har fundet den rette model for jer.

Vil du vide mere?
Få information, stil spørgsmål og hør mere om HR- og personalekonsulentordningen.
Deltag i onlinemøde d. 25. juni kl. 16.30 - 17.30 og bliv meget klogere på, hvad I kan få ud af en HR- og personalekonsulentordning.
Tilmeld dig her