22. MAJ 2024

Suppleringsuddannelser 2024

Er du medlem af arbejdsmiljøgruppen på din arbejdsplads? Så har du hvert år krav på supplerende uddannelse svarende til 1½ dags kursus.

Arbejdsmiljø kursus

Af: Redaktionen

Folkekirkens Arbejdsmiljørådgivning udbyder supplerende uddannelser i alle landets stifter hvert år. De er med til at sikre, at du får ny viden om relevante arbejdsmiljøemner, som du kan bruge aktivt på din arbejdsplads.

Kursus: Arbejdsmiljøundersøgelsen - hvad gør vi nu?
FAR udbyder en kursusrække, hvor resultater og anbefalinger fra undersøgelsen om arbejdsmiljø for ansatte i folkekirken præsenteres og formidles. Det vil være en dag med oplæg og med arbejde i workshops. Det bliver en dag med høj deltageraktivitet, hvor alle kan være med. Der skal arbejdes med centrale temaer fra undersøgelsen, og konkrete tiltag til, hvordan man lokalt kan styrke arbejdsmiljøet.

Hvem kan deltage i suppleringsuddannelserne?
Suppleringsuddannelserne henvender sig både til ansatte og menighedsrådsmedlemmer. Du kan også deltage i kurset, selvom du ikke har arbejdsmiljøuddannelsen, eller ikke er medlem af AMO.

Det er stadig muligt at komme med på et kursus i foråret, og ellers er der en række datoer i efteråret, hvor du kan tilmelde dig.

Læs mere og tilmeld dig her

#Uddannelse