Nyheder om OK24

Bliv opdateret på OK24 her, hvor du finder nyheder og vigtige informationer.

Nyhed2 (1)
Organist Orgel Kpnb

OK24 – DOKS-organister

Alle kommer på overenskomst – uanset ansættelsens størrelse eller varighed! Nedenfor er resultaterne fra forhandlingerne i By-, Land- og Kirkeministeriet beskrevet.

kordegn3.jpg

OK24 – Kordegn, kirke- og kulturmedarbejdere og kirkemusikere

Orgel

OK24 – KMOK-organister

Veggerby kirkegård.PNG

OK24 – Kirketjenere, gravere og FAKK-kirkegårdsledere

kirkegårdsansat18.jpg

OK24 - Gravermedhjælpere

Ny overenskomst for gravermedhjælpere pr 1. april 2025.

Gartner1

OK24 – Gartnere, gartneriarbejdere og kontorfunktionærer

Lønforbedringer, kapeltjeneste og højere pension Nedenfor er resultaterne fra forhandlingerne i Medarbejder- og Kompetencestyrelsen beskrevet.

210903 Øster Hurup Kirkegård 020

OK24 – FDK-kirkegårdsledere m.fl.

Tjenestemandslignende kirkegårdsledere m.fl. på overenskomst!

OK24

OK24 – Resultaterne fra CFU-/AC-forligene og By-, Land- og Kirkeministeriet

Flere ændringer og nyskabelser er på vej med højere løn til medarbejderne og små stillinger på overenskomst

Krav OK24 (1)

OK24 - sådan gik forhandlingerne

Vi kom godt i mål med at sikre gode betingelser for det lokale kirkeliv med attraktive lokale arbejdspladser.