Tid og sted
11. januar 2022 Kl. 17:00 - 20:00
VirtueltPris
Det er gratis at deltage
Yderligere info
Tilmelding
Klik her for at tilmelde dig
Klik her og få vejledning til tilmelding
Support til tilmelding: 87 32 21 33
Hvordan deltager jeg
Online kurset afholdes i Zoom. For at kunne deltage skal du have adgang til en PC med kamera og mikrofon. På kursusdagen modtager du et link til kurset, det er nødvendigt, at du sætter tid af til at logge på kurset i god tid før kurset.
Baggrund
Som bindeled mellem menighedsråd og personale er kontaktpersonen den daglige leder for kirkens og kirkegårdens personale. Det kan være en udfordrende rolle, idet man reelt skal varetage arbejdsgiverrollen. Med dette introduktionskursus bliver du klædt på til at varetage kontaktpersonens opgaver.
Formål
Kurset giver et overblik over de vigtigste emner/opgaver, som du beskæftiger dig med som kontaktperson.
Målgruppe
Nyvalgte kontaktpersoner.
Indhold
Med udgangspunkt i hovedemnerne:
giver vi dig viden om en række væsentlige emner, som du har brug for, når du skal håndtere de daglige opgaver som kontaktperson.
Form
Oplæg fra underviser med mulighed for at stille spørgsmål undervejs.
Underviser på kurset er juridiske konsulenter Tina Louring og Mette Bjerring Misser fra Landsforeningens Sekretariat.
Tilmelding
Se højre kolonne.
Udbyder
Landsforeningen af Menighedsråd