Ring til rådgivningen på
tlf: 8732 2133.
Eller send en email til raadgivning@menighedsraad.dk
I har som lokale arbejdsgivere ansvaret for, at jeres håndtering af en personalesag på arbejdspladsen foregår på en god og korrekt måde. Når der opstår en personalesag, har I altid en erfaren og kompetent rådgivning i ryggen. Med Landsforeningens Arbejdsgiver og Rådgivning får I en solid erfaring med personalesager, som I kan læne jer opad. I kan derfor altid føle jer trygge ved situationen, hvis medarbejderens opgaveudførsel, adfærd, eller sygdom giver udfordringer for jer. Sammen sikrer vi os, at I håndterer sagen på den bedst mulige måde.
Skriv eller ring for indledende afklaring af sagen
Alle hverdage er Landsforeningens Arbejdsgiver og Rådgivning klar til at hjælpe, hvis I har spørgsmål vedr. en personalesag. Når I skriver eller ringer og har brug for hjælp til en situation, hvor en medarbejder er syg, ikke lever op til de krav, I stiller, eller har svært ved at samarbejde, så hjælper vi jer med at afklare, hvor I er i processen.
Hvad får I hjælp til?
Vi hjælper jer med sagen fra start til slut. Det foregår fx ved at: