Uddannelser og kurser

Her kan du læse om vores forskellige uddannelser

LEGO (1)

Rådsarbejdet kræver engagement, viden og inspiration. Evnen til kommunikation og samarbejde skal være i højsædet, og man skal kunne begå sig i folkekirkens organisation. Derfor udvikler vi hele tiden nye uddannelser og kurser, der er designet specielt til dig som menighedsrådsmedlem.

Vores forskellige tilbud klæder dig solidt på til at varetage opgaverne i menighedsrådet, og giver dig en række konkrete redskaber, du kan tage i brug med det samme.

Vores tilgang er, at det skal være let og sjovt at lære nyt og vi lægger vægt på læring i fællesskab, så gode erfaringer bringes i spil og kommer andre til gavn. Du kan løbende følge med i vores uddannelsestilbud og kontakt os gerne hvis du har en idé eller et uddannelsesønske.

Du kan læse mere og tilmelde dig her