Bliv regnskabsmedarbejder i en meningsfuld rolle hos landsdækkende interesseorganisation

Fuldtid eller deltid – vi tilpasser efter dine ønsker

Har du styr på tal, sans for struktur og lyst til at gøre en forskel i arbejdet med kirkernes økonomi? Brænder du for at samarbejde med dedikerede kolleger og menighedsråd, hvor engagement og fællesskab går hånd i hånd? Så er det dig, vi leder efter! Fuldtid eller deltid – vi tilpasser efter dine ønsker.

Teamet
Vi er et engageret team på seks medarbejdere i Landsforeningens regnskabskontor, hvor vi arbejder tæt sammen om at håndtere regnskaber og budgetter for menighedsråd i hele landet. Hos os er faglig sparring og hjælpsomhed centrale værdier, og vi prioriterer både professionel service og kontinuerlig udvikling af hinandens kompetencer.

Din rolle og opgaver
I dagligdagen vil dine opgaver variere mellem bogholderi, lønadministration og vejledning af menighedsrådene. Du får ansvaret for et antal kirkeregnskaber samtidig med, at du fungerer som sparringspartner og backup for dine kollegaer i teamet.

Dine primære opgaver bliver:

  • Bogføring og lønadministration
  • Kreditorbetaling og udligning af debitorer
  • Diverse afstemninger og opgørelser, perioderapportering og årsafslutning
  • Budgetlægning
  • Løbende kontakt til menighedsrådene og ansatte ved kirken.

Vi forestiller os, at du:

  • Har en relevant baggrund inden for bogholderi og økonomi
  • Gerne har erfaring med lønadministration
  • Er hjælpsom og tålmodig med evnen til at finde løsninger, når der opstår udfordringer
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og trives i samarbejdet med andre.

Vi tilbyder dig

  • En meningsfuld stilling med tiltrædelse 1. april 2025.
  • Løn, der tager udgangspunkt i HK’s overenskomst med staten med mulighed for forhandling af tillæg
  • Fleksible arbejdstider, frokostordning og andre personalegoder
  • Gode muligheder for både faglig og personlig udvikling
  • En arbejdsplads, hvor trivsel og arbejdsglæde vægtes højt.

Er du interesseret?
Send os en ansøgning via jobindex (link kommer snarest), hvis du synes, jobbet lyder som noget for dig.
Har du brug for yderligere information, er du velkommen til at kontakte økonomichef Lars Thomey (2047 7017 eller lath@menighedsraad.dk), eller du kan finde mere viden om os her på hjemmesiden.


Ansøgningsfristen er fredag d. 14. februar 2025. Samtaler vil foregå i uge 8 og 9.

...

Landsforeningen er en medlemsorganisation, der varetager 1550 menighedsråds politiske interesser og er arbejdsgiverorganisation for over 12.000 ansatte. Vi tilbyder en række forskellige ydelser, som for eksempel rådgivning og kurser, og vi er en bred kirkelig organisation. Der er 35 ansatte i sekretariatet, som holder til i Sabro, hvor der er gode forbindelser til Aarhus.

Flere artikler om samme emne

#Job #ledige stillinger #regnskabsmedarbejder