Her kan du finde seneste nyt fra arbejdsgiverområdet.

Nyhedsside .jpg
Krav OK24 (1)

8. APRIL 2024

OK24 - sådan gik forhandlingerne

Vi kom godt i mål med at sikre gode betingelser for det lokale kirkeliv med attraktive lokale arbejdspladser.

Tidsregistrering

9. FEBRUAR 2024

Nu er det et krav, at medarbejdernes arbejdstid bliver registreret

23. januar 2024 har folketinget vedtaget, at arbejdsgivere skal indføre et arbejdstidsregistreringssystem, der gør det muligt at måle den daglige arbejdstid for den enkelte lønmodtager.

kordegn1.jpg

7. FEBRUAR 2024

Uddannelse til daglige ledere

Unik mulighed for lederuddannelse til daglige ledere i folkekirken.

Planlægning

Arbejdsplanlægning for overenskomstansatte

En af dine mest centrale opgaver som kontaktperson er at planlægge arbejdstid, ferie, orlov osv. Her gennemgår vi nogle af de centrale begreber og regler, som er gode at have styr på.

Kalender (2)

5. FEBRUAR 2024

Varsling om afholdelse af særlige feriedage

Husk at der er en særlig afholdelsesperiode for særlige feriedage. Læs mere her og få styr på reglerne.

Arbejdsmiljøundersøgelse Illustration

Undersøgelse af arbejdsmiljø offentliggjort

Bliv en GDPR-superhelt .jpg

Få styr på GDPR

Databeskyttelsesloven er ikke til at komme udenom. Og som kontaktperson er det vigtigt, at du har styr på den. Det kan du finde hjælp til her.

Tidslinje – OK24 Samlet

9. NOVEMBER 2023

OK24: Godt på vej

Hvad er en overenskomst, hvordan bliver den til, hvordan foregår forhandlingerne, og hvor langt er vi nået? Alt det kan du få svar på lige her.

Kontaktperson Klip

8. NOVEMBER 2023

Ny kontaktperson?

Er der valgt en ny kontaktperson i dit menighedsråd? Så hjælp vedkommende godt i gang med håndbogen til kontaktpersoner.

Kommunikation og samarbejde kursus

8. NOVEMBER 2023

Det gode arbejdsmiljø

Hvordan skaber vi det gode samarbejde? Det kan du finde inspiration og gode råd til her.

Lønforhandling

7. NOVEMBER 2023

Husk at svare de faglige organisationer

Husk at svare på ønsker om lønforbedringer senest 15. november.

Jul 027

6. NOVEMBER 2023

Regler for arbejde i julen

Ved juletid er der en række regler omkring arbejde, du skal være opmærksom på. Dem gennemgår vi her.

Side 1 af 6