31. MAJ 2018

Nyt FLØS-Supportforum

Få “hands on”-vejledninger, nyheder og information om systemfejl ét sted

spørgsmålsbobler.jpg

Et nyt supportforum giver svar mange FLØS-spørgsmål. Foto: Colourbox.

Af: Eva Strøm

Kirkeministeriet har oprettet et FLØS-Supportforum på Den Digitale Arbejdsplads, hvor alle informationer og vejledninger om FLØS er samlet. Her finder man en introduktion til FLØS, helt konkrete vejledninger til de enkelte dele af FLØS, fx indberetning af engangsydelser og fravær, afleveringsfrister, svar på ofte stillede spørgsmål, kontaktoplysninger til Stifternes løncenter - og en side med en system-status, det vil sige systemfejl og datoerne for, hvornår man forventer, at fejlene rettes.

Hans-Henrik Nielsen, formand for Landsforeningens Økonomi- og kirkegårdsudvalg er glad for, at alle relevante oplysninger og vejledninger nu er samlet ét sted:

- Det er godt, at Kirkeministeriet, trods travlhed med selve systemet, har fundet tid og overskud til at lave dette forum med vejledninger og informationer, som mange har savnet. Det gør det lettere at få overblikket og sikrer, at der bliver større gennemsigtighed med hensyn til, hvor langt man er med at få systemet til at fungere, som det er hensigten, siger han.

Der ligger et link til det nye FLØS-Supportforum på forsiden af Den Digitale Arbejdsplads.

#FLØS