Hold dig opdateret om aktuelle nyheder fra os. Vi skriver bl.a. om politiske udmeldinger og kurser.

Nyhed1

2. MAJ 2024

Det vil være fantastisk med en indvandrer i menighedsrådet

Sidst i april var der konference for alle med interesse for migrantsamarbejde. Migrantkonferencen var arrangeret af Landsforeningen og Folkekirkens Migrantsamarbejde.

006 Jonas Kim Jakobsen

2. MAJ 2024

Vesterbro er klar til valg

Eliaskirken på Vesterbro sparkede menighedsrådsvalget 2024 i gang med en paneldebat, hvor fremtrædende kirkelige aktører diskuterede, hvordan man får folk til at stille op til menighedsrådene samt stemme til menighedsrådsvalget.

Rekruttering

1. MAJ 2024

Webinar og hjælp til orienteringsmøde

Find alt du skal bruge til orienteringsmødet. Og kom med på webinar og bliv klogere på rekruttering, engagement, valgret og valgbarhed.

Tidsregistrering

Registrering af arbejdstid

Pr. 1. juli 2024 skal menighedsrådenes ansatte registrere arbejdstid. Her kan du læse om den praktiske del af implementeringen af arbejdstidsdirektivet.

85917 Aarsmoede 2024 Logo4

Årsmødehæftet er klar

Hvad er der sket i Landsforeningen det seneste år? Det kan du læse i årsmødehæftet.

Organist Orgel Kpnb

OK24 – DOKS-organister

Alle kommer på overenskomst – uanset ansættelsens størrelse eller varighed! Nedenfor er resultaterne fra forhandlingerne i By-, Land- og Kirkeministeriet beskrevet.

kordegn3.jpg

OK24 – Kordegn, kirke- og kulturmedarbejdere og kirkemusikere

OK24 – KMOK-organister

Veggerby kirkegård.PNG

OK24 – Kirketjenere, gravere og FAKK-kirkegårdsledere

kirkegårdsansat18.jpg

OK24 - Gravermedhjælpere

Ny overenskomst for gravermedhjælpere pr 1. april 2025.

Gartner1

OK24 – Gartnere, gartneriarbejdere og kontorfunktionærer

Lønforbedringer, kapeltjeneste og højere pension Nedenfor er resultaterne fra forhandlingerne i Medarbejder- og Kompetencestyrelsen beskrevet.

210903 Øster Hurup Kirkegård 020

25. APRIL 2024

OK24 – FDK-kirkegårdsledere m.fl.

Tjenestemandslignende kirkegårdsledere m.fl. på overenskomst!

Side 1 af 67