20. MARTS 2019

Et festfyrværkeri af en weekend

Husk at tilmelde dig til årsmødet 2019. Fristen for tilmelding er 1. april.

NB12.PNG

Glimt fra årsmødet 2018. Fotos: Henrik Petit.

Af: Anja Christensen

Er du klar til en weekend fyldt med inspiration, debat og fornøjeligt samvær med menighedsrådsmedlemmer fra hele landet? Så husk at tilmelde dig årsmødet.

I år ligger mødet lidt tidligere end det plejer, nemlig i weekenden den 10.-12. maj. Det hele foregår i flotte rammer på Hotel Nyborg Strand, hvor der er et væld af aktiviteter både ude og inde.

Kom med til årsmødet og deltag i debatten om aktuelle emner, få indflydelse på Landsforeningens politik og tilføj nye vinkler til dit menighedsrådsarbejde.

Ud over politiske og faglige debatter er der på årsmødet plads til gensyn med gamle bekendtskaber og indgåelse af nye. Der er blandt andet stor festmiddag, udstillinger, koncerter, overrækkelse af filmprisen Gabriel, ture i den smukke natur omkring Nyborg Strand og meget mere.

Kan jeg komme med?
Årsmødet arrangeres af Landsforeningen af menighedsråd og er åben for alle menighedsrådsmedlemmer -så længe menighedsrådet er medlem af Landsforeningen.

Fristen for tilmelding er 1. april. Det vil herefter ikke være muligt at tilmelde sig årsmødet. Så skynd dig hellere til tasterne og sikr dig en plads.

Du tilmelder dig her, hvor du også kan læse mere om årsmødet og se programmet.

#Årsmøde 2019 #Tilmeding #1. april