14. SEPTEMBER 2020

Lønforhandlinger 2020

Få hjælp til forhandlingerne ved at hente lønstatistikker og rapporter.

COLOURBOX2700022.jpg

Find hjælp til lønforhandlingerne. Foto: Colourbox.

Af: Alex Kjær

Fristen for de faglige organisationer for at ansøge om lønforbedringer for de medarbejdere, der er omfattet af organistoverenskomsten og organisationsaftalerne for henholdsvis gravere, kirketjenere, kordegne, sognemedhjælper/kirke- og kulturmedarbejder og kirkemusikere, var den 15. september.

Til brug for forhandlingerne har Stifternes Løncenter for Menighedsråd (SLM) lagt lønstatistikker/rapporter for personalegrupperne i Dataarkivet- Lønudbetaling(FLØS) (kræver login).

På Den Digitale Arbejdsplads kan I læse mere om Lønforhandlinger (kræver login).

Har I spørgsmål til lønstatistikken, eller brug for generel rådgivning og vejledning i forbindelse med de forestående lønforhandlinger, kan I kontakte jeres lokale stift.

Har I behov for hjælp eller vejledning i forbindelse med en konkret forhandling, herunder forberedelse til en forhandling, kan I ringe til os på telefon 8732 2133 eller skrive til os på raadgivning@sogn.dk.