20. OKTOBER 2020

Minihåndbogen 2021 er klar

Kalender -og Minihåndbogen for 2021 er frisk fra trykken og klar til bestilling.

minih1.jpg

Årets Kalender -og Minihåndbog.

Af: Anja Christensen

Minileksikon, datoliste, kontaktoplysninger og kalender
Landsforeningens Kalender -og Minihåndbog er et to-delt opslagsværk skræddersyet til menighedsrådsmedlemmer og den perfekte lille hjælper i hverdagen.

Bestil KALENDER -og MINIHÅNDBOG 2021 her

I Minihåndbogen finder du et leksikon med forklaringer på fagbegreber fra A-Å. Det dækker blandt andet personaleområdet, regnskab og bygninger.

Håndbogen indeholder også vigtig lovgivning for menighedsråd – blandt andet kan du finde den nye lov om folkekirkens økonomi samt vigtige datoer i forhold til regnskab og budget. Herudover får du en lang række kontaktoplysninger på alt fra stifternes eksterne konsulenter til faglige organisationer, og endelig er der fakta om Landsforeningen.

I Kalenderen får du overblik over helligdage og tekstrækker, info om vigtige datoer og plads til at notere møder og andre aftaler.

Bestil Kalender -og Minihåndbogen 2021
Du bestiller Kalender -og Minihåndbogen i webshoppen hos Vahle+Nikolaisen. Her kan du betale med kort eller få en faktura tilsendt.

Hvis du foretrækker det, kan den også bestilles via telefon på telefonnummer 88 30 00 48. Du kan ringe tirsdage klokken 10.00-12.00 og torsdage klokken 14.00-16.00. Telefonbestilling koster 95 kroner.

Prisen er 79 kr. per styk + forsendelse og håndteringsgebyr. Der er rabt på 10 %, hvis der bestilles 10 eller flere bøger samtidig. Pakkerne sendes til den nærmeste pakkeshop.