24. SEPTEMBER 2020

Tilmelding til webinar er åben

Hvis du vil have indflydelse på de overenskomstkrav, vi skal bringe i spil til OK21, så er dette webinaret for dig. Og det er nu du skal melde dig til.

OK21_0.jpeg (1)

Illustration: Bob Katzenelson

Af: Anja Christensen

Du kan deltage i webinaret mandag den 5. oktober klokken 19.30-20.30.

Du tilmelder dig via vores medlemssystem.

Følg linket og log ind på selvbetjeningen.
Du finder dit medlemsnummer øverst til venstre på bagsiden af Menighedsrådenes Blad. Der er de 7 tal på 3. linje. Password er LM2020

Hvis du ikke kan finde dit medlemsnummer så send en mail med navn og sogn til menighedsraad@sogn.dk

Frist
Tilmeldingsfristen er fredag den 2. oktober klokken 10.

Vi sender dig efter tilmeldingen et link til mødet, som foregår via Zoom.

Hvis du har problemer med at tilmelde dig, kan du følge denne guide.

Hvad handler det om?
OK21, hvor blandt andet overenskomsterne på folkekirkens område skal forhandles, står for døren, og forberedelserne er allerede i gang. Derfor har vi lavet et webinar, hvor vi fortæller om overenskomsterne og gerne vil have jeres input.

Vær med, når vi taler om overenskomster, forhandlingssystemet og vores erfaringer fra tidligere overenskomstforhandlinger. Du kan få svar på dine spørgsmål – og du kan komme med forslag til krav til overenskomsterne på folkekirkens område.

Det er naturligvis gratis. Vi glæder os til at se dig.

#OK21 #Overenskomster #OK18 #Arbejdsgiver