24. FEBRUAR 2022

Få styr på personalepolitikken

Kom med til webinar om personalepolitik. Webinaret foregår mandag den 28. februar klokken 16.30-17.30.

PersonalePolitik01.jpg

Illustration: bob Katzenelson

Af: Redaktionen

På mandag har du mulighed for at komme med på et spændende webinar om personalepolitik.
Det er for alle Landsforeningens medlemmer, og det er naturligvis gratis for dig at deltage.

En fælles personalepolitik skaber tydelighed og et fælles billede af, hvordan personaleforholdene er og skal være i kirken.
På webinaret vil du få konkrete redskaber til udvikling af en personalepolitik, og vi kommer også omkring hvordan menighedsråd og medarbejdere kan understøtte de gode intentioner i personalepolitikken, så politikken bliver et nærværende og konstruktivt arbejdsredskab, der er med til at skabe en god arbejdsplads og et inspirerende arbejdsmiljø.

Tilmeldingsfristen er 28. februar klokken 12. Du tilmelder dig via vores medlemssystem.
Tilmeld dig ved at klikke her.

#Personalepolitik