7. SEPTEMBER 2023

Kom godt i gang med rekruttering

Menighedsrådsvalget nærmer sig, og det kan være svært at finde nye medlemmer til menighedsrådet. Det er derfor en god ide at arbejde aktivt med at rekruttere nye medlemmer, og vi vil gerne hjælpe.

Rekrutteringstegning trykfil.jpg

Bestil eller print folderen og kom godt i gang med rekrutteringsarbejdet frem mod menighedsrådsvalget.

Af: Redaktionen

Derfor har vi lavet en folder, I kan bruge i arbejdet med rekruttering. Folderen gør opmærksom på valget, og så beskriver den, hvad det vil sige at være menighedsrådsmedlem, og hvad det giver at sidde i menighedsrådet.

Tag den med og del den ud til dem, I synes skal vide mere om menighedsrådsarbejdet. Brug folderen til at få gang i snakken om menighedsrådsarbejdet, hvad det vil sige at være menighedsrådsmedlem, og hvad det betyder for jer at sidde i menighedsrådet - eventuelt med en opfordring til at stille op, for menighedsrådets opfordring til at stille op virker.

Du kan bestille folderen her.
Der ligger også en printversion, så du selv kan printe folderen.
Find printversionen her

#Menighedsrådsvalg2024