15. AUGUST 2023

Webinar om undersøgelse af arbejdsmiljø i folkekirken

Som optakt til undersøgelse af det psykosociale arbejdsmiljø i folkekirken 2023, inviteres ansatte til webinar.

Webinar (3)

Af: Redaktionen

I løbet af de næste måneder skal folkekirkens psykosociale arbejdsmiljø undersøges. Men hvad er psykosocialt arbejdsmiljø? Og hvordan kommer undersøgelsen til at foregå? Det giver Mindwork og Voxmeter, der skal gennemføre undersøgelsen, svar på, når de holder webinar.

Undersøgelsen omfatter ansatte i folkekirken, og derfor er webinaret primært for dem. Har jeres lokale medarbejdere mon set invitationen? Ellers må du gerne gøre dem opmærksom på den.

Webinarets indhold:

• Hvad handler psykosocialt arbejdsmiljø om? – en indføring i nyeste viden på området
  • Introduktion til arbejdsmiljøundersøgelsen i folkekirken – hvad skal undersøgelsen bruges til, hvordan foregår den og hvem er omfattet

Webinaret bliver afholdt af Mindwork og Voxmeter, der sammen står for den kommende undersøgelse af det psykiske arbejdsmiljø i Folkekirken på vegne af Kirkeministeret.

Invitationen til webinaret ligger på FIN

#Arbejdsmiljø