27. JUNI 2024

Grib chancen: Ekstra arbejdsmiljøuddannelse

Nåede du ikke at få en plads på den eftertragtede arbejdsmiljøuddannelse? Så har du nu chancen.

Arbejdsmiljø kursus

Af: Anja Christensen

Helt ekstraordinært udbyder vi en ekstra arbejdsmiljøuddannelse i september.

Der har i år været stor efterspørgsel på Folkekirkens Arbejdsmiljøuddannelse. Alle pladser er booket resten af året, og der er venteliste de fleste steder. Men nu får du chancen for at komme med på uddannelsen.

Vi åbner for tilmeldingen til en ekstra uddannelse den 25.-27. september i Tune.

Tilmeldingen er senest 2. september 2024, men vent ikke for længe. Der er et begrænset antal pladser på uddannelsen, og de bliver fordelt efter først til mølle-princippet.

Har du spørgsmål kan du kontakte vores kursuskoordinator på kontor@menighedsraad.dk
Du kan læse mere om uddannelsen og tilmelde dig her.

Hvad er arbejdsmiljøuddannelsen?
Arbejdsmiljøuddannelsen er ikke bare god at have, den er også lovpligtig for dig, der er med i en arbejdsmiljøorganisation. Det gælder både for medarbejderrepræsentanter og lederrepræsentanter. Det er menighedsrådet, der skal sørge for, at uddannelsen bliver gennemført.

Folkekirkens Arbejdsmiljøuddannelse er godkendt af Arbejdstilsynet og opfylder kravene til den lovpligtige uddannelse for medlemmer af arbejdsmiljøorganisationen.

Læs mere om reglerne og uddannelsen her.

#Arbejdsmiljøuddannelse