10. JANUAR 2024

Kom godt i gang med valgåret

Valgåret er i gang – og det samme er arbejdet med valget i mange menighedsråd.

Af: Anja Christensen

Vi er i gang med rækken af valgworkshops, hvor vi kommer rundt i hele landet. Har du endnu ikke tilmeldt dig, så kan du gøre det på vores hjemmeside.

På hjemmesiden finder du også et tema om valg. Det bliver udbygget løbende med nyheder og materialer, du kan bruge.

Vi har lige åbnet op for en materialebank, hvor du finder en masse materialer, du kan bruge i dit arbejde med valget. Her er illustrationer, du kan downloade og en masse tryksager, du kan bestille på tryk eller printe selv.

Du finder plakater til valgforsamlingen og orienteringsmøde, postkort, rekrutteringsfolder, kalender med vigtige datoer og en procesplan.

Det hele ligger under valgtemaet på menighedsraad.dk.

Find materialerne til print-selv her

Materialerne kan også bestilles på tryk. De bliver klar til bestilling på webshop i slutningen af januar.

#Menighedsrådsvalg2024