3. OKTOBER 2024

Kom med på vores webinarer

Landsforeningen udbyder i løbet at efteråret en række webinarer til både nye og erfarne menighedsrådsmedlemmer.

Webinar Giv Staffetten Videre

Giv stafetten videre. Et af af efterårets webinarer handler om, hvordan I som råd kan gøre jeres bedste for, at det nye råd kommer godt fra start. Illustration: Colourbox

Det er snart skiftedag i menighedsrådsvalget, og hvordan kan I som råd gøre jeres bedste for, at det nye råd kommer godt fra start? Der er hjælpe at hente ved Landsforeningen, hvor vi i løbet af efteråret tilbyder en række webinarer til menighedsrådsmedlemmer - de nye, de erfarne og alle derimellem.

Tjek vores mange webinarer her - og husk at tage de andre medlemmer med også. Vi lover inspiration, viden og veloplagte undervisere på webinarerne, der afholdes både morgen og aften, så så mange som muligt har mulighed for at deltage.

Vi glæder os til at se jer online!

#Webinar #Kursus