17. SEPTEMBER 2024

Landsforeningen hjælper jer godt igennem valget

Vi sidder klar ved valgtelefonen på 8732 2133 og svarer på jeres spørgsmål frem til kl. 22. Ring endelig!

Menighedsrådsvalg 2020 15

Når nye og kommende menighedsrådsmedlemmer i aften præsenterer sig i landets kirker, sognegårde og forsamlingshuse er det kulminationen på fire års arbejde siden seneste valg i 2020. Foto: Folkekirken.dk

Af: Redaktionen

Størstedelen af landets menighedsråd holder i dag og i aften valgforsamling. Og selvom vi i Danmark har afholdt menighedsrådsvalg siden år 1903, opstår der altid spørgsmål. I Landsforeningen ved vi, hvor vigtigt det er, at man kan få fat i vores konsulenter hele dagen.

Tøv derfor ikke med at ringe på 8732 2133. Vi sidder klar frem til kl. 22 for at hjælpe jer med at svare på de spørgsmål, der måtte opstå.

Vi tager hatten af for jeres store arbejde frem mod i dag og håber, at I alle får et godt menighedsrådsvalg.

#Menighedsrådsvalg 2024