29. maj 2024
10. juni 2024 Kl. 16:30 - 17:30
Du modtager link til webinaret samt materiale 3 dage før.
At håndtere medarbejderes sygdom er en afgørende del af enhver arbejdsgivers ansvar. Når en medarbejder bliver sygemeldt, påvirker det ikke kun deres trivsel, men også driften og samarbejdet på arbejdspladsen. Det er vigtigt at forstå, hvordan man bedst kan håndtere denne situation for at og sikre en smidig og støttende proces.
På vores kommende webinar vil vi gennemgå, hvordan man i praksis effektivt håndterer medarbejderes sygdom.
Kom og hør mere om dette vigtige emne sammen med os.
På webinaret gennemgår vi følgende:
• Sygdom overordnet
• Hvad er lovligt forfald
• Barnets 1. og 2. sygedag
• Arbejdsgivers pligter - sygefraværssamtale og dokumentationskrav
• Lægelige erklæringer
• Sygedagpengerefusion
Udbyder
Landsforeningen af Menighedsråd