23. OKTOBER 2023

Har du husket at bestille minihåndbogen?

Nu kan du bestille kalender og minihåndbog 2024. Skal du have fat i et eksemplar, så kan du gøre det lige her. Men vent ikke for længe, vi har før måtte melde udsolgt inden jul.

Minihåndbog Thumbnail

Kalender og minihåndbog 2024 er nu klar til bestilling.

Af: Anja Dalgaard Chistensen

Bestil Minihåndbog og Kalender 2024

Så er det atter blevet tid til at bestille din lille hjælper i hverdagen: Landsforeningens kalender og minihåndbog for 2024.

Den er et todelt opslagsværk skræddersyet til menighedsrådsmedlemmer indeholdende både en minihåndbog med fx minileksikon, datoliste og kontaktoplysninger samt en kalender.

Bestil din minihåndbog med kalender for 2024 her.

Prisen er 89 kr. inkl. moms per styk + forsendelse og håndteringsgebyr. Der er rabat på 10 %, hvis der bestilles 10 eller flere bøger samtidig. Pakkerne sendes til den nærmeste pakkeshop. Du bestiller vores kalender og minihåndbog i webshoppen hos Vahle+Nikolaisen. Du kan betale med kort, få tilsendt en faktura eller benytte elektronisk fakturering.

Opdateret indhold
I minihåndbogen finder du et leksikon med forklaringer på fagbegreber fra A-Å. Det dækker blandt andet personaleområdet, regnskab og bygninger.

Den indeholder også vigtig lovgivning for menighedsråd – blandt andet kan du finde den nye økonomilov samt vigtige datoer i forhold til regnskab og budget. Herudover får du en lang række kontaktoplysninger på alt fra stifternes eksterne konsulenter til faglige organisationer, og endelig er der fakta om Landsforeningen.

I kalenderen får du overblik over helligdage og tekstrækker, info om vigtige datoer og plads til at notere møder og andre aftaler.

Andre muligheder for bestilling
Det er også muligt at bestille per telefon direkte hos Vahle+Nikolaisen i tidsrummet:

• onsdage kl. 10.00-12.00

Ring til Vahle+Nikolaisen på tlf.: 88 30 00 48.

OBS! Sognekoden skal oplyses ved bestilling, så hav venligst denne klar, når du ringer. Sognekoden kan du finde på sogn.dk

Bestiller du via telefon, er håndteringsgebyret 95 kr. inkl. moms.

#Minihåndbog #kalender