21. MARTS 2024

Vær med til at skabe det bedste årsmøde

Det bedste årsmøde. Dét er ambitionen. Og for at komme i mål, har vi brug for din hjælp.

Testpiloter

Illustration: Colourbox

Af: Redaktionen

Vi søger en håndfuld testpiloter, der vil være med til at udvikle og forny Landsforeningens årsmøde.

Måske det er noget for dig?

Som testpilot, kan du se frem til en spændende proces, blandt andet på årsmødet og på møder før og efter. Du får naturligvis deltagergebyr, festmiddag og hotelovernatning betalt (normalpris 6.000 kroner).

Efter årsmødets skal du deltage i en grundig evaluering og komme med feedback, input og ideer.

Målet med fornyelse af årsmødet er at sikre et generationsskifte i vores deltagerkreds.

Vi håber du vil være med.

Bliv testpilot

For at blive testpilot skal du:

• Være debutant på vores årsmøde, altså må du ikke have deltaget før hverken som delegeret eller årsmødedeltager.
  • Være valgt ved valget i 2020 eller senere.
  • Bidrage med konstruktive input, feedback og idéer til årsmødet.
  • Være indstillet på at deltage i markedsføring.

Send en ansøgning til kontor@menighedsraad.dk senest d. 15. april. Du får svar 5. maj 2024.

Har du spørgsmål, så skriv til udviklingschef Vivi Rolskov Jensen på vrj@menighedsraad.dk

#Årsmøde2024