3. APRIL 2024

Husk at bestille materialer

Bestil materialer nu, så er du sikker på at have dem inden orienteringsmødet.

Plakater Web

Du kan blandt andet finde plakater om orienteringsmødet både med og uden fortrykt dato.

Af: Redaktionen

Det er nu, du skal bestille, hvis du skal bruge nogle af de materialer, der er lavet til blandt andet orienteringsmødet. Bestiller du inden 16/4, leveres materialerne 30/4.

Du finder både plakater, du kan bruge til at gøre opmærksom på orienteringsmødet, postkort med info om valget, valgfolder mm.

Du kan se alle produkterne på vores hjemmeside, hvor du også har mulighed for at printe dem.
Find det her.

Ellers kan du bestille fra trykkeriet her

Alle produkter på nær valgfolderen er gratis at bestille for medlemmer af Landsforeningen (betal kun for håndtering og fragt).

Husk at vi sidder klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller brug for vejledning eller råd. Kontakt os på valg@menighedsraad.dk

#Menighedsrådsvalg2024